Hotell Kubija SPA ja Võru linnaliin. - Creativity Catcher

Käisin eile Kubija uues SPA´s. Meil oli seal naistega ühe uue ja huvitava idee arenduskoosolek ja mis võiks olla mõnusam, kui enne saunades ja basseinides lõõgastuda. Mulle üldiselt meeldis. Meeldis nii palju, et täna läksin Samueliga sinna tagasi.

Kubija SPA sobibki ideaalselt just kellegagi koos lõõgastumiseks, et basseinides ja saunades istuda. Olemine on hubane ja vaikne, basseinid piisavalt suured ja väikesed ning erinevate temperatuuridega.  Või siis sobib SPA väikese lapsega käimiseks. Laps ei tohi olla veel nii suur, et peab igasugu purskavaid asjandusi või liumägesid olema. Laps, kellele pakub rõõmu lihtsalt suur suur vann ja palju palju vett.

Tegelikult ei olnud meil Samueliga hommikul üldse plaani kuhugi minna. Ingmar oli päev otsa kodust ära ja minu auto on külmapuhkusel. Korraks tsekkasin Võrru minevaid busse, aga tundus, et Samueli uneajaga need ei klapiks.   Aga nii nagu head asjad ikka juhtuvad, sõitis meie üks naabrinaistest pealelõunat Võrru. saime küüti.

Võrus hüppasime bussijaama peatsuset linnaliinile, mis meid Kubijale viis. Buss oli väike, aga soe ja puhas. Rahvast ka palju ei olnud.

Vahva oli niimoodi reisida. Muidu ikka kogu aeg mugav elu, auto tagumiku all. Nüüd oli mul spordikott üle õla ja laps süles. Samuel viskas bussis silma ka kinni ja ei ärganud enne, kui olime juba Kubija hotellis.

Ingmar oli ka seal koolitamas ja talle oli meie väljailmumine päris suur üllatus, sest ega me talle helistada ei jõudnudki. Õnneks oli ta just lõpetanud, kui Samuel uksevahelt sisse piilus.

Igatahes saatsime Ingmari suusatama ja ise läksime SPA´sse. Alguses Samuel kartis, aga siis hakkas möllama nagu vana kala. Endale talle oli vesi istudes lõuani, aga ikka kahlas ringi käed põhjas ja jalad õhus, nagu ujuks. Varsti juba hakkabki ise ujuma. Selili vee alla kukkus ka ja siis oli häirivaks asjaoluks pigem vee silma sattumine. Kui me olime tund aega 32 kraadises väiksemas basseinis ringi tuulanud, läksime 40 kraadi vette ennast soojendama. Seal oli ka nii mõnna, aga lõpuks tuli siiski ajale aru anda ja pesema minna, sest muidu oleks Samuel jalapealt unne vajunud ja õhtusöögist puha ilma jäänud.

Kubija plussiks võib nimetada ka hubast restorani. Eile õhtul võtsin kodujuustu-kreveti salatit ja täna tomati mozzarella salatit. Nämmad ja tervislikud olid mõlemad. Ja seal saab osta ka Metsamoori teesid:)

Aga nii tore, et meil suhteliselt kodu lähedal selline vahva hubane lapsesõbralik SPA on. Paneme plaani kord nädalas seal käima hakata. Kasvõi bussiga, sest ettevõtmine on seda väärt:)